Deejasome Bäst i Test

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Boris Nilsson - 4 augusti 2010 19:16

  

Bonnie luktar i  gräset


  

Bonnie tar ut sina steg. Hon tycker om det.


  


Gucci säger till Bonnie att nu ger jag mig

 

  

 

Nu slickar Bonnie sig om munnen

 

  

 

Här kommer Gucci.

 

  

 

Nu har Gucci fått upp farten.

 

  

 

En bild på Gucci efter att hon hade kommit till oss. Ett busfrö och charmtroll.

Av Boris Nilsson - 4 augusti 2010 18:29

Då har Tele2 haft driftstörningar i södra Sverige igen. Jag blev drabbad av det denna gången. Routern fick blackout.

Nu är jag på gång igen efter jag hämtade den andra routern från Tele2. Kommer att lägga in ny bilder på hundarna hos oss.

Det har blivit nya miljöer för Gucci. Bonnie har fått träna på det som vi fick ifrån Karin.

Det går sakta fram för oss.

 

Ovido - Quiz & Flashcards